söndag

Hola!

Nu ligger jag i min säng och har precis pratat lite med Alex. Kom hem från Amalie för någon timme sen. Jag och Ida åkte dit igår och simmande i henne pool och bastade. Riktigt härligt! Sen kom även Christine, så gick vi och handlade och lagade mat. Det blir kyckling, klyftpotatis, en stor sallad och massa god frukt till efterrätt :)

Nu ska jag snart ta och göra det sista på min filmanalys som ska in i morgon. Måste göra alla källhänvisningar, och jag hänger inte riktigt med på formatet de använder här... De förklarar det ju så jäkla dåligt! Men jaja, läraren får nöja sig med vad jag lyckas knåpa ihop.

Idag är det för övrigt 5 veckor tills jag åker hem, och en månad tills mamma och pappa kommer och hälsa på! Längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0