sommar

Vädret här är helt sanslöst! Det är 23 grader och inte ett moln på himlen! Så de senaste timmarna har jag spenderat uppe på taket. Har legat och solat och faktiskt fått en del färg :D Hoppas att det här håller i sig nu, så slipper jag kommer hem och se ut som ett lakan, haha.

Snart kommer de andra tjejerna hem från skolan, så då ska vi ta oss upp till Central Park. Jag och Eveline pratade lite om att göra en picknick där i morgon, så vi ska se om de har öppnat gräsmattorna än. De är ju stängda under hösten och vintern..

Här har ni vår väderprognos för veckan! Ser inte helt fel ut va? Haha, jag har dock redan blivit så bortskämd men det här vädret att jag tänker "usch vad kallt" när jag ser att det ska bli 14 grader på redag... Hur ska det gå att spendera nära vinter i Sverige tro? I år har jag ju bara behövt uppleva en månad med minusgrader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0