shopping

Nu är jag precis hemkommen efter en shoppingtur i SoHo med Marie :) Vi köpte varsitt par höga, vita Converse, och sen blev det massa underkläder inne på Victoria's secret! Det är det jag planerat att köpa under hela tiden här, så nu känner jag mig rätt nöjd vad det gäller shopping. När det kommer till kläder tycker jag faktiskt det finns mer fint hemma! Gillar den skandinaviska stilen liksom!

Hur som helst så är jag väldigt nöjd med dagens köp! Tvättmaskinerna här är så fruktansvärt dåliga, så kläderna blir aldrig 100 % rena, så därför kändes det fräschast att köpa lite nya underkläder till när jag kommer hem. Hehe, och då är ju VS aldrig fel!
På köpet fick jag en helt hysterisk rosa träningsbag! Frågan är om man ens vågar gå till gymmet med en sådan? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0