onsdag

Amalie, som blev vräkt, har nu fått en studiolägenhet i de lyxiga lägenhetskomplexet Silver Towers, så igår kväll åkte jag och Ida dit för att hälsa på! Och ååååh, jag är så galet avundsjuk! Lägenheten var sååååå fiiiiin! Och i byggnaden finns också gym, pool, bastu etc. Nice! Så vi lagade tacos till middag där och sen sov jag över i Amalies underbara säng. Så sjukt gosigt! Och duschen var typ det bästa av allt, haha, så sjukt nice! Efter ett halvår på the Markle (som stället jag bor på heter) så kändes det som att gå på spa!

Här kommer lite bilder på lägenheten!
Det enda som saknades var ett matbord... haha
Och imorse avnjöts den här frukosten, i soffan framför tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0