NY

Sitter och pratar lite med Tania på fb. Ååh vad jag saknar henne! Och Marie, Hanne och Anne, som jag umgicks mycket med innan de åkte hem runt jul (och marie för ett par veckor sen). Jag har träffat så himla mycket nya människor här, och man märker ganska snabbt vilka man klickar med och inte. Man märker vilka man saknar! Herregud vilken erfarenhet det här har varit egentligen. Har lärt mig väldigt mycket både om mig själv och andra människor.

Nu när det verkligen inte är långt kvar tills jag ska åka hem börjar det kännas lite kluvet. Å ena sidan ska det verkligen bli skönt att åka hem till Sverige och alla man saknat igen, men å andra sidan är det ju nu på våren/sommaren som den här staden är så härlig! Vintermånaderna var rätt gråa och trista, som i de flesta städer antar jag, men nu när solen skiner blir allt mycket trevligare! Då känns det som när jag kom hit i höstas (eller ja, sommar var det ju här då) och allt bara kändes härligt. Och sen när man har sånna bra utgångar som igår, så kan man ju inte låta bli att älska den här staden.

Ja, de har helt enkelt varit blandade känslor under det här halvåret, men jag är såå glad att jag åkte hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0