macisen <3

Det är en svår eftermiddag i min värld. Jag råkade stöta till Macen förut så att den trillade ner i golvet och fick en rejäl buckla :( Hela sidan är skev! Dessutom satt usb-sladden i eftersom jag laddade iPhonen. Den knäcktes i fallet eftersom datorn landade på sidan, rätt på den. Dessutom drogs iPhonen med men den klarade sig med en mindre skråma! Usch och fy!
En positiv sak är iallafall att min hy nu börjar anta en lite lätt brun nyans! Igår var den mest röd. Haha, jag blir en sådan solgalning på våren. Men jag ska allt vara brunare än er där hemma när jag arriverar i Sverige om knappt 3 veckor. Något annat vore ju löjligt med tanke på vårt fina sommarväder här.

Syns det någon färg tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0