lördag

Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Har haft en bra lördag, även om dagen började lite segt... Jag hade tänkt ta mig till gymmet och träna efter frukost, men när jag kom dit insåg jag att jag tagit fel på tiden, och att klassen jag ville gå på precis slutade. Så mina träningsvärkande ben får vila tills på måndag istället!

Det blev iallafall en ganska effektiv dag istället. Jag fick mitt sista tal till min public speaking-klass skrivet. 1200 ord utan avbrott, väldigt nöjd! Sånt får jag sällan till. Brukar behöva lite pauser och kolla upp och fundera på saker. Nu var det iofs på ett ämne jag gjort massor av arbeten om tidigare - ekologisk mat (köp köp köp) och varför det är så viktigt.

När jag skrivit klart gick jag iallafall ut och åt middag med Christine och Ida. Vi tog oss till Times Square och gick på TGI Friday's. Jag haaaatar Times Square! Det kan nog vara den plats på Manhattan jag helst undviker... Blir galen på hur mycket folk det är, och att alla går så långsamt....

Hur som helst så åt vi en god middag och sen drog vi hem igen och kollade på film. Mysigt! :) Tyvärr har jag inga bilder från kvällen. Jag har blivit kass på att fota, jag vet... Men jag ska försöka få till en bild eller två till nästa inlägg! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0