24 grader

Jag kan än en gång meddela att vädret är helt fantastiskt! 24 grader och strålande sol :) Känner att den här bloggen börjar bli lite av en väderleksrapport, men det är ju så härligt! Man blir ju så glad!

Så efter frukosten gick jag snabbt igenom kriminologin. Vi har fått frågorna till provet i förväg (det är uppsatsfrågor och finns inte riktigt några rätta svar) så jag skrev svar till alla som jag ska plugga lite på ikväll. Sen blev det upp på takterassen tillsammans med Ida för lite solning! Nu har de tagit ut alla utmöbler och solstolar så det var skönt. Hittills har jag legat på en filt på marken. Dock blev jag inte kvar där längre än typ 45 minter, för det var 3 sjukt stora bålgetingar (antar jag att det var iallafall, största jag sett!!!) som surrade runt ovanför mig. Inte så kul! Så vi bestämde oss för att ta en promenad till Madison Square Park och slå oss ned där istället. Vi satt där i skuggan i någon timme och pratade och tittade på folk som gick förbi. Riktigt skön torsdag :)

Såhär går man med fördel klädd i New York idag! Vad har ni på er hemma? ;)
Madison Square Park

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hemma har vi svarta brallor, converse och en vit transparent topp! En trench till den så är vi redo för afterwoooork! Riktigt fint väder här hemma idag också, svettades som en gris i bara tröja när jag gick från jobbet!

2012-03-23 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0