onsdag

Fy vad kallt det är ute idag! Hela 8 minusgrader! Usch usch usch, inget för mig som tycker att kyla är något av det värsta som finns! Är väldigt tacksam för att Alex tog med mina UGGs från Sverige! Jag hade inte velat vara utan dem en dag som denna.

Och det var inte alls lika trevligt att vakna i en tom, kall säng i morse, eller att äta äcklig yoghurt med tråkigt rostat bröd till frukost när jag och Alex haft en vecka med massa mysiga frukostar på le pain quotidien. Ser inte detta mumsigt ut liksom?

Men men, jag är iallafall glad för att jag fick ha en så fin vecka med min älskling :) Vi var ju, som jag nämnt, på the Met, vi har gått mysiga promenader i Central park, varit på massa mysiga restauranger, haft myskvällar med film, firat nyår tillsammans, shoppat massa till Alex och bara haft det väldigt väldigt bra helt enkelt :)

Nu har jag precis varit på min första lektion i skolan, och den verkade helt okej. Det blir nog lite högre arbetsbelastning det här året än förra. Hoppas att det är lite roliga människor i klasserna jag ska ha i år iallafall! Nästa kurs börjar på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0