:(

Nu har Alex åkt hem till Sverige igen efter en helt underbart vecka här med mig i New York. Vi har gjort massa mysigheter som jag kan uppdatera er lite mer på imorgon. Ska se om jag har några bilder från nyår som jag kan lägga upp..

Nu känns det iallafall lite ensamt. Är jätteglad att Marie var här när jag kom tillbaks från lägenheten för fy vad ensam jag kände mig! Saknar alla där hemma så gimla mycket just nu, för alla förutom Marie som jag umgås med här har flyttat/flyttar hem igen nu.

Jaja, förhoppningsvis känns det lite bättre när jag vaknar imorgon. Då börjar skolan igen också, men nya kurser, så vi får se hur det blir.

Här får ni en liten nyårsbild på mig och min älskling :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0