lördag

Jag hade en så sjukt rolig kväll igår! Och det känns idag kan jag säga, mitt huvud sprängs snart :/

Jag, Marie, Caroline, Fanny, Eveline, Ida, Amalie, Maria och Christine gick ut och åt på en restaurang/bar som ligger här i närheten. Tanken var att vi bara skulle äta där och sen ta oss vidare, men vi fastnade där ganska länge. Som jag sagt förut behöver man inte betala så mycket för sig som blond skandinavisk tjej här. Bartendrarna bjöd på både drinkar, shots och vin och ja, då är ju det här med att dricka med måtta bara att lägga åt sidan. Not to worry madre! Jag har koll!

Hur som helst så satt vi i sofforna vid baren och drack, pratade, skrattade, gjorde nya bekantskaper (pratade massor med ett par jättetrevliga amerikanska killar där, och försklarade för dem vad som är så fånigt med USA, haha, och de höll faktiskt med mig!) och hade allmänt trevligt! Sen, nån gång vid tolv tror jag, eller kanske framåt ett, var det dags att dra vidare till en bar vi hört talas om. Jag och Fanny gick in och satte oss bredvid en kille som började prata med oss, som sa att han var irländsk. Min respons på det? "Ooooh, iRRRRland, the Looooch ness monstRRRR" med väldigt överdriven skottsk accent. Herregud, han måste trott att jag var helt dum i huvudet.

Vi var dock inte där så länge, för alla kom inte in. Det är ju lite slumpartat här. Man lämnar fram sitt leg och sen bestämmer vakterna om de vill kolla på siffrorna eller inte. Sen blev det iallafall en kall och vinglig promenad genom stan, eftersom den satans tunnelbanan var avstängd. Hittat till sist en taxi och kom oss hem iallafall. Det har nog aldrig varit så skönt att lägga sig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0