onsdag

Hej!

Min madre har mailat mig och sagt att det är dags för ett blogginlägg. Det är lite knepigt att få till här för nätverket har varit hoplpöst den senaste veckan. Därför går det inte att lägga upp bilder på bloggen just nu, har suttit här en halvtimme nu och väntat på att det ska laddas upp men icke! Och ibland försvinner det helt så att jag inte har någon tillgång till internet alls... Which sucks, men men.

Så... vad har jag gjort sen sist? I fredags blev det en tur i SoHo med Eneline, Amalie, Ida, Fanny och Maria. Vi gick runt och kollade i affärer och sen tog vi en fika på en mysigt litet ställe där.

Sen har vi haft lite myskvällar här, jag har varit i skolan som vanligt och ja.. Vad har met hänt? Jag, Marie och hennes väninna Caroline tog en liten söndagsbrunch på ett känt diner här i närheten. Väldigt litet och trångt, men det är tydligen ett väldigt populärt ställe bland kändisar. Dock såg vi inga när vi var där. Men vi åt goda club sandwiches allafall :)

För övrigt har jag ju många gånger berättat om hur efterblivna de är på det här stället och ja, nu har det visat sig ännu en gång; Amalie har blivit vräkt. Varför? Jo, vi har ju en städerska här som kommer en gång i veckan och städar ens rum, och detta har man inte lov att tacka nej till. Jag antar att det är för att de måste hålla koll på standarden i rummen så att de får A på alla inspektioner... Hur som helst så hade Amalies städerska knackat på precis när hon kommit ut ur duschen och bara hade en handduk runt sig. Så ho bad henne komma tillbaks senare men icke, då försökte hon tränga sig in. Och när Amalie inte släppte in henne gick hon och hämtade personen so driver de här stället och tvingade Amalie att släppa in henne. För i helvete liksom! Och eftersom Amalie motsatte sig detta så blir hon nu vräkt. Hur jävla sjukt är inte det liksom? F-ing Americans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0