torsdag

Det är regnigt och grått på Manhatta idag, men jag ska ändå strax ge mig ut. Det blir en tur till Soho tillsammans med Eveline, Amalia, Maria, Fanny och Ida :) De är ju fortfarande nya här, så de vill ut och se mycket. Jag har redan haft min beskärda del av runtvandringar i Soho, men det är ju trots allt ett av Manhattans absolut bästa områden så det är alltid trevligt att gå där. Som jag sagt förut så är läget där jag bor verkligen helt perfekt! På gränsen mellan Greenwich village och West village, och med Soho bara några kvarter åt söder.

För övrigt har jag känt ett sånt himla sug efter att bada de senste dagarna! Och efter apelsiner. Jag badar jätteofta hemma, flera dagar i veckan under hösten och vintern, men nu har jag inte badat sen jag åkte hemifrån :( Så pappa, passa på att njuta av den låga vattenräkningen nu, för snart kommer jag hem och gör livet komplicerat för er igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0