måndag

Just hemkommen från en supermysig promenad genom stan tillsammans med Eveline! Vi gick ner till Soho och China Town och promenerade runt där och kikade lite i affärer. Solen skiner här idag så det är jättebehagligt promenadväder!

Här står Eveline och fotar lite.

Lite shopping blev det för min del faktiskt, har inte shoppat på länge nu! Och detta var ett efterlängtat köp: ett par Ray-Ban Wayfarers. Nöjd!
Anledningen till att det ser ut som ett litet glapp i mitten av bågarna är att jag köpte en modell som man kan vika ihop så de blir pyttesmå. Hade egentligen tänkt köpa ett par vanliga, men den här modellen satt bättre på mig, så sådana fick de bli! De var 20 dollar dyrare än vanliga, men jag tror fortfarande att de är billigare än de är hemma. Fick betala motsvarande 1200 kr för dessa.
Nu ska jag snart iväg till skolan. Har midterm i min filmkurs idag. Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0