fredag

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Vi har haft filmkväll här ikväll och sett the Help. Sjukt bra film verkligen! Perfekt blandning av skratt och tårar.

Imorgon blir det träning tillsammans med Amalie och Ida efter frukost. Jag har hittat ett nytt gym här, som inte är superdyrt (de flesta ställena på Manhattan tar mellan 80 och 100 dollar i månaden + anmälningsavgift på ca. 70 dollar) så nu är det dags att komma i form igen innan hemfärden om 6 veckor! Jag har varit där en hel del i veckan nu och gud så skönt det är att få träna igen! Känner redan hur humöret blir bättre och jag får mer energi :) Det första jag ska göra sen när jag kommer hem till Sverige blir att signa upp mig hos SATS!

Sen blir det nog lite laundry day för mig imorgon, och på kvällen ska vi ut till någon spexig bar som vi hört om. Kan bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0