fredag

Har just kommit hem till mig för att chilla en timme och byta om innan vi ska iväg till Meropolitan för att gå på opera.

Idag har det varit ännu en härligt solig dag! Det är inte mer än 14 grader ute men jättevarmt och skönt i solen. Vi har gått runt lite på SoHos mysiga gator, shoppat på Bloomingdale's (jag fick med mig en mascara och ett par söta ballerinaskor) och sen tog vi oss till Bryant Park där vi slog oss ned vid gräsmattan och tog en kaffe. Det är så himla fint där nu!
Idag hittade vi också äntligen en affär som hade kvar den vita iPaden med 32 gigs minne, så en sån köpte vi till mig. Ska snart slita upp den ur förpackningen och få igång den!

Sen åkte vi ned till Little Italy där vi åt en sen lunch på en av alla restauranger som ligger där. Första gången jag ätit ute i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0