dinner and cupcakes

Har haft en såååå trevlig kväll!

Jag, Katie, Portia och Tuba (som alla bor här) gick ut och åt middag på ett italienskt ställe med riktigt god mat. Sen gick vi till Magnolia Bakery här i Greenwich village och köpte med oss cupcakes! Såå goda! Lätt den godaste cupcaken jag någonsin ätit! Man kunde inte sitta där inne så vi gick till Starbucks och köpte kaffe och satte oss där och pratade rätt länge. Jättemysigt :)

Imorgon ska jag nog hänga med Katie och köpa ett par bra gympaskor till henne så att vi kan börja powerwalka tillsammans. Ska även möta upp Angelica tror jag, eftersom det inte blev nåt med det idag.

Det börjar för övrigt bli riktigt kallt här! Trodde ju att jag skulle kunna använda lite sommarkläder här och packade ner ett par shorts, men det är lika kallt här som när jag lämnde Sverige, så jag har fått plocka fram mina gosiga halsdukar... Vilket i och för sig är ganska trevligt!

Min gosiga Ester Elenora-sjal fick följa med ut! Man behöver iallafall inte plocka fram vinterkläderna än. Min vår/sommarkappa funkar fortfarande :)


Min rumskompis Katie och Tuba på restaurangen


Cupcakes från Magnolia Bakery



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0