torsdag

Idag har varit en vaaarm och fuktig dag i New York! Har gått klädd i shorts och t-shirt, så det är lite varmare än hemma kan jag tänka mig ;)

Har gått och fönstershoppat lite idag. Svårt svårt, men jag ska vänta med shopping till november tänker jag iallafall. Det är mycket rea här runt Thank's Giving nämligen.

Sen har jag varit med Linda. Vi satte oss på ett café och pratade rätt länge, och sen gick vi och satte oss i Bryant Park. Det är jättefint att sitta där, och det ligger precis vid skolan, så där blir det nog många luncher framöver :)
Vi tog även en sväng förbi Barnes & Noble och köpte block och pennor till skolan. Ännu en tråkig utgift! Tar de aldrig slut?

Ja, där har ni min dag so far iallafall. Ska snart gå ner och käka middag nu och sen skulle jag behöva tvätta lite lakan och handdukar och sånt. Min premiär med en tvättmaskin, kan gå hur åt helvete som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0