söndag morgon

Heej!

Nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma hem så att vi kan prata lite innan jag tar mig ut och träffar Angelica. Hon frågade om jag ville hänga med på en loppmarknad vid Broadway, så ja, det låter ju spännande! Haha, har faktiskt aldrig varit på en loppmarknad, så varför inte börja med en i New York!

Annars har jag haft en ganska seg men skön morgon. Gick upp vid nio och duschade och fixade mig för att hinna till frukosten som stänger vid tio. Det fick bli American pancakes, man får ju ta seden dit man kommer, right? Sen har jag bara legat i sängen och läst bloggar och nu målade jag om naglarna. Var ute en sväng och köpte nagellacksborttagningsmedel på en affär här på hörnet. Ännu en sjukt tråkig utgift!!

Så ja, där har ni min morgon! Bloggar mer när jag kommer in sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0