sista dagen i Sverige

Sists dagen i Sverige på sju månader... Känns lite konstigt faktiskt. Under hela sommaren har jag fyllt i papper, varit på ambassaden i Stockholm och fixat visum, ringt runt till olika ställen för att få tag på kopior av papper som skolan ville se... Och nu är jag äntligen klar. Även packningen har jag lyckats bli klar med (nästan iallafall, min kära lilla MacBook ska ju såklart också få följa med!).

Hur som helst så börjar det närma sig! 06:45 lyfter planet imorgon som tar mig till Heathrow där det ska mellanlandas, innan jag hoppar på planet till New York. Så det blir inte mycket sömn i natt, men det är nog lika bra för jag hade knappast kunnat sova ändå.

Nu ska jag gå och äta lite frukost och fixa i ordning mig. Dagen kommer spenderas med att fixa allt det sista, kolla så att jag inte glömt nåt osv. Sen blir det fika med min fina kära vänner i eftermiddag :) Åh vad jag kommer sakna dem! Och soom jag kommer sakna min älskade pojkvän ♥

Men ja, ni får ha det så kul här hemma helt enkelt så ses vi nästa år!

världens finaste Alex, sakna sakna sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0