shopping

Ja, stövlar igår och shoppingen fortsatte lite idag. Svårt att hålla i pengarna i den här staden, men det har ju faktiskt gått riktigt bra hittils så..

Jag har haft tvättdag idag så nu när jag blev klar gick jag och en norsk tjej som heter Hanne ut och kollade runt. Kom hem med ett genomskinligt paraply (alltid velat ha ett sånt) som går ner lite som en kupa över en, så att det förhoppningsvis skyddar lite mer än ett vanligt paraply. Mitt H&M-paraply som jag tog med är ju inget och ha, så nu är jag iallafall rejält preparerad för mer regn :D

Jag var ju även tvungen att bekanta mig lite mer med Marc, så ja, det fick bli en sjal från Marc Jacob's. Mii, älskar färgen!



Nöjd tjej!

Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

Sååå feeeein

2011-09-25 @ 11:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0