Rise and shine!

God morgon!

Solen skiner i New York idag och jag ska snart göra i ordning mig och ge mig ut på stan! Måste som sagt inhandla lite saker till rummet. Jag kanske tar en promenad upp till skolan också och ser vart den ligger. Min rumskompis jobbar i närheten och säger att det tar ca. 40 minuter att gå dit. Tänkte att jag ska försöka gå mycket här istället för att ta tunnelbanan (nåt måste man ju göra i avsaknad av gymkort liksom) och en stad som New York blir ju knappast långtråkig att vandra runt i. Men det klart, fram mot vinter kanske det inte är så trevligt att ta sig så långt i kylan.

Här får ni en bild jag just tog, på utsikten från mitt fönster!



Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

Tråkig utsikt å sååå. Saknar dig snutte.

2011-09-16 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0