pinkberry

Har fått gjort alla läxor som ska vara inne på tisdag! Sjukt skönt! Så jag har ägnat en del av min kväll åt det, och sen gick jag till Pinkberry med Hanne och hennes vännina som är och hälsar på, och åt deras goda youghurtglass. De har massor av goda toppings!


Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Imorgon ska jag upp till Upper east side och kolla på en lägenhet som jag och Alex kanske ska hyra när han kommer hit! Hotellen är ju jättedyra eftersom det är över nyår, och där jag bor får man inte ha manliga gäster som sover över (the salvation army vill tydligen frälsa mig från män...).

Ska även träffa Jakob som är här nu :) Har inte sett honom sen studenten så det ska bli kul!

Men som sagt, sängen it is! Vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0