onsdag

Idag känns livet bättre!

Vaknade i morse och kände att jag mådde bra - såå skönt! Sen tog jag en VARM dusch för första gången här. Det visade sig att jag har vridit kranen åt fel håll hittills... Vilket (ska jag poängtera) inte är mitt fel!! Man måste nämligen vrida tvärt om här, eftersom märkningen är så konstig. Så nu är det problemet löst iallafall :) Jag har även varit nere i receptionen och påpekat att det luktar jättekonstigt i mitt och Katies rum, och efter att tre gångar övertygat dem om att nej, jag har inte spillt nånting på mattan som kan lukta (jävla idioter) så sa de iallafall att de ska komma upp och kolla på det. Hoppas att de hittar nåt för annars lär det ju vara mögel och jag tänker inte leva i ett mögelrum!!!

Det är varmt här idag förresten, över 20 grader. Skönt med lite sånt väder igen :) Molning dock, men det tycker jag om här, för då blir det inte så stora temperaturskillnader under dagen.

Så nu sitter jag iallafall och väntar på att nån ska komma hit och inspektera vårt rum. Sen om några timmar ska jag träffa Angelica och däremellan... ja, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0