only in America

Haha, hände en så typiskt amerikansk sak förut!!

Jag och Angelica satte oss på Starbucks för en fika och jag beställde en kaffe. Det tar ju så himla lång tid för kaffet att kallna så jag brukar alltid ta av locket på burken så att det ska gå lite snabbare. Det gick dock inte så bra idag, eftersom muggen var fylld nästan ända upp, så jag spillde jättevarmt kaffe över hela handen. Så jag gick fram till kassan och frågade om jag kunde få lite is eftersom jag bränt mig, varpå en kille snabbt kommer ut med både is, kylgel, och frågar sen, lite stressat, om jag vill "fill out a form". Hahahaha, han räknade alltså med att jag ville stämma dem. Only in America!


Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

Hahahahahahahah, jag dör!

2011-09-19 @ 07:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0