ny blogg

Välkommen till min nya blogg! Här kommer ni få läsa om vad jag har för mig i New York City, dit jag flyttar imorgon bitti. Jag ska försöka fota mycket och slänga upp så mycket bilder som möjligt så att ni ska få nåt fint att titta på ;) Uppdateringar ska ni få så ofta som möjligt, men det blir nog inga problem – måste erkänna att har saknat att blogga! Visst har bloggen en mycket grann design förresten? All thanks to min fina vän Helen Rydlinger!

 

Hur som helst så hoppas jag att ni kommer tycka om denna lilla blogg. Jag startar den framför allt för att hålla mina vänner uppdaterade på vad jag har för mig, mellan alla kommande skype-dates. Det känns helt enkelt som ett sätt att hålla kontakten lite fast man är så långt ifrån varandra.

 

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0