mysig söndagskväll

Nu sitter jag i en gosig fåtölj i tv-rummet här. Jag och Rebecca väntar på att Christine ska komma med en film som hon är och hyr, så det blir en mysig söndagskväll :)

Var ute en sväng med Hanne förut och gick i affärer. Jag kom hem med ett par örhängen och ett par skor! Kände ju att jag behövde ett par klackar om jag ska gå ut så ett par svarta stövletter i mocka med 14 cm-klackar fick följa med hem! Kan slänga upp en bild imorgon om ni vill!

Nu på kvällen har det varit med lagom temperatur att vistas utomhus i, men fortfarande riktigt varmt! Så ja, såhär har jag gått klädd idag. Står inne på Forever 21 och väntar på Hanne som provar kläder. Älskar verkligen min nya Marc Jacob's-sjal!


Sen gick vi förbi ett ställe som heter West side market - en jättefräsch mataffär! De har en stor salladsbar med massa gott där man kan plocka ihop egna sallader (sånt har de på cafén i varje gathörn här) och maassa massa god frukt! Så vi köpte varsin lite fruktlåda, jag tog en med jordgubbar och amerikanska blåbär (ni vet sånna stora). Yummy!

På vägen hem gick vi förbi ett litet bageri som gjorde mini-cupcakes! Supergulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0