måndag

Har vaknat till ännu en solig dag i New York :) Just nu är det dock bara 14 grader, men det kryper nog upp till 20 under dagen!

Träffade en ny, jättetrevlig tjej vid frukosten i morse som jag satt och pratade med ganska länge. Sjukt snygg och hade verkligen en speciell utstrålning - det visade sig att hon var modell och hade kommit hit för att jobba. Sjukt ballt eller vad? Vi sa att vi ska hitta på nånting nån dag iallafall. Hon är också 18 så no drinking for her. Alla andra jag lärt känna här är runt 25, så det kan ju vara trevligt att ha nån att umgås med när alla går ut! haha

Idag är det registration day på Berkeley, så jag ska samla ihop mitt pass och alla mina papper och ta mig dit nu snart. Ska även träffa en svensk tjej där som heter Celina, som jag mailat lite mer (också en Study Abroad-student).

Så ja, det här blir nog en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0