lördag

Nu pratar jag med min hesa pojkvän som just kommit hem efter en hel dags och natts festande. Så skönt att höra hans röst ♥

Har för övrigt haft en riktigt trevlig kväll :) Gick ut och åt middag med Hanne på ett mysigt ställde på Greenwich ave. Vädret har varit jätteskönt nu ikväll, perfekt temperatur för att sitta ute! Efter middagen gick vi och drack kaffe/te på ett litet diner - väldigt amerikanskt! Sen traskade vi hem, satt och pratade lite med några andra norskor (gud vad mycket trevliga norskor jag träffat här!) och ja, sen ringde min lagom packade älskling for a nightly chat :)

En av tjejerna, Rebecca, hade för övrigt ett fake ID att låna ut till mig, så nu kan jag förhoppningsvis ta mig ut framöver :) Fake ID... Herregud, känns som att jag är sexton igen!

Här får ni lite bilder från kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0