Hola!

Tog sovmorgon idag för första gången sen jag kom hit. Frukosten slutar serveras vid nio på vardagar, så jag har gått upp vid åtta, halv nio ända sen jag kom hit. Men idag vaknade jag först vid tio. Såå skönt!

Så idag har jag inte kommit mycket längre än till att duscha och klä på mig. Kall dusch idag, buhu :( Tur att jag inte behövde tvätta håret, då hade jag avlidit! Antar att många duschar nu, så varmvattnet är väl slut...

Morgon har iallafall spenderats med att skypa med min kära bror och min kära Johanna. Trevligt att få höra lite bekanta röster :D

Nu ska jag gå ner och käka frukost (lunchen har börjat serveras nu). Hungriiiiig! Sen blir det lite tvättning. Herregud, jag och en tvättmaskin :S Hur ska detta gå!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0