HATA HATA HATA

Jag hatar det här jävla stället!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ju klagat på att det är en konstig lukt på mitt rum, som jag tror är mögel för det är jättefuktigt här inne! Alla kläder i min garderob är fuktiga och handdukarna torkar aldrig, fast vi har på AC hela dagen! Både jag, min rumskompis, och alla tjejer som varit här inne känner detta. Har varit nere och klagat flera gånger men av nån anledning kan ingen av de feta kärringarna som sitter i receptionen känna detta. De tar mig inte på allvar! Dessutom var det en KACKERLACKA här igår! Och vad säger de när jag säger att jag såg en kackerlacka? "Vi har inte kackerlackor här". SNÄLLA SKJUT MIG! Jag betalar för fan svinhög hyra, och de behandlar mig som en jävla idiot. Det är så fruktansvärt jävla oförskämt! Jag är dessutom på väntelista för ett singelrum, vilket de sa skulle bli ledigt i september, när jag mailade med dem innan jag flyttade. Nu säger de december, och att de inte har några minnen av att de skulle sagt september. "varför skulle vi ha sagt det?". Inte hjälpte det heller att jag plockade upp min dator och visade mailet. Då sa de bara att "ja, jag vet inte varför hon skrivit så till dig för så är det inte". JÄVLA AS!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0