Hajhaj!

Kom precis in på rummet igen efter en liten runda på stan. Köpte galgar, en till handduk och ett nytt simkort. Det är mycket dyrare med mobiltelefoni här än i Sverige, och man får betala både när man skickar och tar emot sms, och även när man blir uppringd! Så då vet ni det, haha.

Det är rätt svårt att klä sig här märkte jag. Jag trodde ju att jag skulle komma till lite somrigare väder med det är rätt kallt här. Som hemma ungefär. I solen är det dock jättevarmt så ja, man vet inte riktigt vad man ska ha på sig.

Efter denna oerhört spännande shopping gick jag iallafall upp längst 5th avenue och såg mig omkring lite. Sen slog jag mig ner i solen på en bänk i Madison Park innan jag gick tillbaks hit. Jättemysigt faktiskt! Sånt som man verkligen inte skulle få för sig att göra i Göteborg, haha.

Nu ska jag hänga upp alla mina kläder och kanske ta en liten nap. Känner mig seg efter gårdagen. Sen får jag se när Linda hör av sig för lunch :)

Här får ni en bild på gatan där jag bor! Det är verkligen jättemysigt med alla träd.


Madison square park


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du har det fantastiskt Linnéa!! :D Gatan du bor på ser hur fin ut som helst, och din utsikt från rummet var inte så dum den heller!



vi måste se till att höras av regelbundet! Ska stalka dig både här på bloggen och på face. Sedan får vi fixa skype snart. Jag är inte helt hundra på hur det funkar så du min kära vän får guida mig.



Vi höreeeees BAAAAAAAAB! PUSS!!

2011-09-16 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0