God morgon!

Ännu en solig dag här i New York! Passa perfekt, för idag tänkte jag traska upp till fina Central Park :) Har än så länge inte varit längre upp än Times square, så nu vill jag se lite mer av midtown och uptown Mantattan! Just nu är det dock kallt som satan här, ca. 10 grader! Men det skulle tydligen gå upp till 20 under dagen, så ja, how to dress?

Nu pratar jag med min fina Kajsa på viber. Älskar att det är så bra wifi-mottagning (eller sändning eller täckning eller vad man säger) här! Hann prata en lång stund med Alex igår också innan han skulle gå och lägga sig. Skönt att det inte är mer än sex timmars tidsskillnad, då kan man ju fortfarande hitta tider som passar för både er i Sverige och mig :)

Annars har jag inte så mycket planer idag. Kanske möter upp Angelica om hon hinner. Sen ikväll ska jag gå ut och äta middag med några av tjejerna här. Blir säkert trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0