fredag

Helvete vilken blöt dag det har varit idag! Har varit på promenad i Central Park med Portia i ösregnet. Tur att det varit varmt! Runt 24 grader så jag har gått runt i sommarklänning! Det första jag gjorde när jag kom tillbaks till rummet var att torka mina sneakers med hårtork i en timme, och sen ge mig av till Bloomingdale's och köpa ett par nya Hunters. Tråkigt att jag inte fick med mig mina hemifrån, känns så onödigt att köpa ett par nya när jag redan har ett par jag gillar. Så nu köpte jag den låga modellen iaf, för att få lite omväxling... Fast de ser lite fåniga ut. Jaja...

Gick till den fina änglastatyn i Central park



Nu har jag precis käkat middag med de där trevliga norska tjejerna som jag träffade igår. Vi sa att vi kanske ska hitta på något på söndag :) Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde tvätta lite...

Nu ska jag iallafall gå och kolla på fiiilm men några andra tjejer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0