fredag

Det är helt underbart väder i New York idag! Solen lyser och det är varmt och skönt, och för en gångs skull inte så fuktigt i luften! Med andra ord fick en sommarklänning åka på idag. Till helgen ska det bli kallare så jag tänkte att det var bäst att passa på att gå barbent nu!


Har varit och kollat på lägenheten som jag och Alex ska hyra när han kommer över nyår, och den var superfräsch! Så det känns jättebra :)

Nu sitter jag och målar naglarna i Chanels fina "morning rose". Sista sommarlacket tro? Sen ska jag ta mig ner till city hall där Jakob ville mötas upp. Tror inte att jag har varit så långt downtown än, så det bli trevligt att se sig omkring där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0