fan

Fy vilken hemsk morgon!!!

Vaknade vid åtta av att jag mådde jätteilla. Tänkte att det kanske var för att jag inte åt så mycket till middag igår, och ibland blir man ju illamående när man är hungrig. Så jag släpade mig ner till frukosten (höll på att svimma på vägen) och åt en macka och ett äpple, sen gick jag upp och la mig i sägen igen. Och ja... Den frukosten fick jag inte behålla länge. Jävla skit.

Så nu ligger jag fortfarande i sängen och mår dåligt. Så typiskt. Skulle ju träffat Linda idag och nu hörde även Benthe (Johannas mamma) av sig och frågade om jag ville fika eftersom hon är i New York nu. Men icke, för här ligger jag mår förjävligt.


Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0