16:19

Guuud var trött jag är! Har vandrat runt hela dagen. Först jag jag upp till skolan och registrerade mig. Passade även på att byta ut en kurs som går kvällstid till en som är på morgonen istället. Annars hade jag slutat halv tio på kvällen, vilket hade känts lite segt. Mötte upp Celina och Angelica där, så vi köpte med oss lite lunch och satte oss i Bryant Park och åt. Jättefint och mysigt i solen!

Sen tog vi oss ner mot the village, och tog oss till shoppingkvarteren. Var inne i hela tre olika Marc Jacob's butiker, så en stor del av dagen har gått åt att bekanta mig med Marc :D Gick även in och kollade på skor på Steve Madden, och jag hittade ett par helt uuuunderbart fina som jag blev så kär i! Måste ha måste ha måste ha.

Nu ska jag ta en dusch och en liten nap innan middagen tror jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0