torsdag

Det har varit en regnig och höstig dag i New York idag (och med höstig menar jag 19 grader, haha). Så nu fick första höstklänningen komma till användning :D Love it!

Jag hade mitt första prov idag förresten, i sociologi, och det gick riktigt bra :) Gotta love kryssfrågor, haha!

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Lunchade med Celina som vanligt, och sen gick jag hem tillsammans med Hanne. Ikväll ska jag försöka få lite plugg gjort! Har en hel del läxor till nästa vecka!

För övrigt så har jag varit här i exakt fyra veckor nu! Och jag måste säga att jag verkligen älskar den här staden :) Är väldig glad att jag bestämde mig för att åka hit! Så om det är något jag tycker att alla borde göra så är det att fundera på vad man har för drömmar, och se till att förverkliga så många som möjligt av dem! Now is the perfect time! Är t.ex. så glad att en av mina bästa vänner äntligen bestämt sig för att åka till Val d'isere i vinter och säsonga, även om hon trivs bra på sitt jobb här hemma. Man måste passa på när man har chansen! :) För vad ångrar man egentligen mest; dumma saker man gjort, eller det man aldrig vågade göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0