tisdag

Nyss hemkommen från skolan! Fick tillbaks en inlämning i sociologin, och jag fick A+ :D Känns kul att skolan för en gångs skull inte är så ångestrelaterad för mig, och att det går bra trots att jag inte anstränger mig så mycket. Det är verkligen lättare här än i Sverige!

Nu ska jag tillbaks till skolan för att skriva ut en grej. Jag hade glömt att skriva ut min inlämning tills idag och lärarna tar inte emot saker via mail här. Så jag får lämna in den nästa lektion istället - och få minuspoäng (man samlar ihop poäng till de olika betygen här). Haha, det är så löjligt egentligen, att de är så hårda. Save a tree liksom! Jaja :)

Ikväll ska jag nog träffa Will. Han föreslog bio och fika och det låter trevligt! Jag vill se crazy, stupid love som går nu, har hört att den ska vara bra! Men vi får se vad det blir.

Fram tills dess ska jag sätta mig på ett café och plugga. Prov på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0