trött

Guud så trött jag är nu! Kom precis hem från gymmet. Var riktigt skönt att träna! :) Jag gick på en kondition/styrketräningsklass och sen lite cykling och jogging. Nu är jag helt slut!

Sitter i en gosig fåtölj och väntar på att min tvätt ska bli klar just nu. Har tvättat för 10 jävla dollar idag, haha, eftersom jag fick köra en maskin två gånger. Det blir en del pengar, eftersom jag måste dela upp allt på olika färger, program, och sen dessutom på torktumlingstemperatur. De verkar inte ha torkskåp i USA? Ingen här fattar vad jag pratar om, haha. Så ja, jag har alltså upptäckt ännu en utgift som uppstår när man bor själv. Tar de aldrig slut?

Imorgon är det skolan igen och sen på kvällen ska jag och Hanne på nåt slags event som Perez Hilton styr upp.. tror jag. Har inte så stor koll men Hanne hade biljetter så vi ska gå :) Trevlig torsdagsaktivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0