torsdag

Regning, kall dag här i det stora äpple idag! Så sen skolan slutade har jag bara legat i min säng och läst bloggat och skypat med min Alex :) Inte en speciellt händelserik dag alls alltså, men gud så trevlig! :)

I helgen däremot är schemat lite tätare! Imorgon ska jag och Hanne till MOMA och kika runt lite, och på kvällen bjöd Celina med mig på en hemmafest. Gud, hemmafest var ett tag sen! Så det kan bli kul :) Och på lördag har Celina övertalat mig om att hänga med på nåt Halloween-event som jag inte har jättemycket koll på måste jag säga, förutom att det tydligen ska bli ballt. Återstår att se! :D Jag ska äta lunch med några släktingar som är här i NYC på lördag också :)

Men nu ska jag gå ner och äta middag! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0