tisdag

Idag började jag min morgon med att försova mig och missa frukosten. Greaaaat! Så det blev en youghurt från Starbucks på väg till skolan. Visst ni att amerikaner är besatta av pumpa-saker såhär runt Halloween? På Starbuck's kan man få pumpalatte! Haha, det kanske man borde testa egentligen.

Jag gick till skolan idag, vilket var jätteskönt! Härligt att börja morgonen med en promenad. Det var vara tolv grader när jag gick ut, så en av mina gosiga halsdukar fick följa med. Har längtat efter att få börja använda höstkläder och halsdukar, love it!


Mumsig Starbucks-youghurt

Efter skolan käkade jag lunch med Celina i vanliga ordning, och sen åkte jag till Brooklyn med Hanne. Vi tog oss till IKEA, där de redan börjat med julpyntet! Till min stora besvikelse hade de dock inga bra galgar där, men det var iallafall en trevlig utflykt. Och de hade fläderblomssaft! haha


Längtar tills julpyntet kommer upp här i stan (vilket förmodligen inte dröjer så länge). Det lär ju vara hur överdådigt som helst, haha!

Nu ska jag gå ner och käka middag med Hanne. Hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0