tisdag

Sorry för sämst uppdatering! Fick en liten tillsägelse av kära Stompis. I shall try to be better!

Idag har jag haft skola och ännu en sjukt intressant förläsning i sociologin! Det handlade om vad som formar vår personlighet och olika sociologers teorier kring detta. Love it!

På väg till skolan sprang jag in på Zara och köpte en blus som jag såg igår, men inte köpte. Men jag kunde inte hålla mig ifrån den, haha, så fin! Såhär ser den ut:


Nu har jag precis skypat med min familj; både mamma, pappa och Filip. Ååh jag har en så himla fin familj! Tre väldigt underbara och älskvärda personer :)

Ikväll står uppdatsskrivning på programmet för min del. Ska skriva ihop en liten persuasive essay tills på torsdag. Sen har jag ett prov på lördag som jag borde plugga till. Det är en hel del läxor i alla kurser  jag har, men eftersom nivån inte är så hög och uppgiftera är ganska roliga/intressanta så känns arbetsbelastningen väldigt lagom :) Sen ska jag passa på att gå till ett gym några kvarter från mig och skaffa ett medlemskort. Jag har studentrabatt hos NY sports club som gör det rätt billigt (annars är gymkort sviiiindyrt här!) och jag saknar att träna! Jag promenerar en del här (går till och från skolan, och det är ca. 3 km i varje riktning) men jag saknar lite mer ansträngande motion. Och jag avskyr att springa, är sugen på spinning och pilates och lite sånt, så jag ska gå och se vad de erbjuder :)

Så, nu är ni lite uppdaterade iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0