the box

Klockan är bara halv tolv och jag är redan up and running! Duschad, påklädd, och tandborstad. Mycket imponerad av mig själv, men tanke på att jag kom hem vid fem i morse. Hade en riktigt kul kväll med Celina och lite andra trevliga människor.

Vi gick till the box (efter att ha stannat på någon random hemmafest... fattar fortfarande inte riktigt hur vi hamnade där, haha) som var en sjukt ball klubb! De hade shower som var.. ja, intressanta! Haha, jag stog med hakan nere i golvet typ. Vissa framträdanden var bara dans medan vissa var.. Ja, jag vet inte ens hur man ska beskriva det. Men naket. Och då menar jag väääldigt naket. Helt naket. En man... Med siliconbröst. På den nivån var det. Haha, sjukt kul upplevelse iallafall, och jag har hört att vissa shower där är ännu mer extrema.

Den här damen hängde ovanför baren

Celina och Henrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0