söndag

Sitter och skypar med Johanna och får helgen gossip från Göteborg - lovely!

I morse var jag uppe i Harlem med Marie och hennes kompisar. Vi hade tänkt gå till en gospel-kyrka som är jättepopulär, men det var flera hundra personer som stod i kö, så det blev inte så mycket med det. Vi gick till en annan kyrka istället men den var.. inte lika kul, haha, så vi gick igen.

Fy satan vad kallt det är ute nu! Det är inte nådigt alltså! Så resten av dagen ska jag spendera i min säng tillsammans med min kära lilla mac och några filmer :) Lovely!

Jag träffade förresten några av mina släktingar igår och åt lunch med dem, vilket var jättetrevligt! Vi åt på ett ställe som heter Market table, och ligger här i the West village.

Min kusin Johanna, faster Marianne och hennes man Thomas

Sen på kvällen var ju planen att jag skulle på en Halloween-fest, men det var ju snöstorm här och jag kände mig lite illamående på kvällen så jag hoppade det. Festa kan man trots allt göra när som helst här.

Inte världens trevligaste väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0