onsdag

Det är regnigt och blåsigt här idag, så jag har stannat inne och haft tvättdag. Hatar amerikanska tvättmaskiner, det är ju helt omöjligt att fatta vilken temperatur det är! "Color"... Jaha? Som att man tvättar alla plagg med samma färg på en viss temperatur? Herregud. Så det slutade med att jag gjorde fel och fick tvätta allt två gånger. Men men, nu vet jag till nästa gång!

Nu ska jag snart ta mig till något café och fika med Hanne. Perfekt väder för sånt idag :) Jag älskar ju när det regnar, tycker det är så mysigt!

Och ikväll ska jag träna för första gången på typ 5 veckor :D Ska bli såå skönt! Var och skaffade mig ett gymkort igår nämligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0