note to self

Det visar sig vara en inte alltför briljant idé att gå ut dagen före man har skola kl. nio på morgonen... Och måste gå upp klockan sju... Huvudvärken dunkar och min kavaj är dyngsur från regnet igår. Tur att jag har både hårtork och huvudvärkstabletter här på rummet iallafall!

Hur som helst så hade jag en väldigt rolig kväll igår :) Jag gick ut tillsammans med Rebecca och tre andra tjejer som bor här. Vi gick till en klubb i the meatpacking district, och jag måste säga att jag gillar konceptet här! Är man blond skandinav är allt tydligen gratis - inträdet, drinkar, champagne, och taxin hem. Inte mig emot! 

Vid tre skulle Rebecca och några dra vidare till nåt annat ställe, men då insåg jag faktiskt att jag skulle upp om fyra timmar och kanske borde ta mig hemmåt. Denna plötsliga insikt är jag vääldigt glas över idag!

Nu ska jag snart ta mig ner och äta en snabb frukost här. Den börjar serveras först åtta och jag börjar som sagt skolan vid nio så jag får skynda mig. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra med så... Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0