måndag

Det är så galet vaaaarmt i mitt rum! Fy fan alltså, helt vidrigt. De har tagit ut vår AC nu och satt på heatern istället eftersom det är så kallt ute. Problemet är bara att de verkar ha ställt in den på "tropisk strand". Igår var det liksom nollgradigt här och jag och min rumskompis sov med fönstrena öppna! Jag ska gå ner och prata med de som jobbar här och se om de kan göra nåt åt detta sen, för jag har ingen aning om hur man ändrar inställningarna på den här saken.

Annars är det en lugn dag idag. Jag tog sovmorgon och nu har jag precis kört igång en tvättmaskin. Har hunnit med att kolla på en film också. Life is pretty decent!

Här får ni några bilder från när jag och Hanne var ute och åt igår. Vi gick till en italiensk restaurang som bara ligger ett kvarter från oss. Jag åt en lax- och räkpasta med pesto. Gott, men alldeles för stor portion!

Hanne gömmer sig bakom menyn

American portion size...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0