lördag

Sitter just nu på mitt stammis-Starbucks och dricker kaffe och uppdaterar mig på lite svenska nyheter. Jag var en sväng på gymmet förut, men det var itne alls speciellt lyckat! I veckan gick jag på en jätterolig klass där, men när jag skulle på på samma idag så var det en annan istruktör - som var helt galen! Det verkar som att varje instruktör får bestämma sitt eget program, för det här var något heelt annat än sist! Upphopp med vikter i händerna och sen ner och göra armhävningar och sen hoppa jämfota upp och ner på en steppbräda och NEJ, NEJ TACK FÖR I HELVETE! Nästa gång ska jag kolla noga på schemat vem som håller i klassen!

Nu sitter jag iallafall här och har det trevligt. Ska försöka få gjort lite läxor också.

Ikväll har jag och Hanne bokat bord på en av Marcus Samuelssons restauranger, som ligger i West village :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0