lördag

Det blev en lugn kväll igår iallafall. Fick gjort alla läxor jag skulle göra (till min egen stora förvåning faktiskt, är väldigt bra på att skjuta upp saker...) så det var skönt :) Och gud så härligt det var att komma till min lördagslektion och för första gången inte vara bakis! haha

Det har varit ganska fint väder under förmiddagen (nu drar regnmolnen in) så jag gick hem från skolan. På väg hem går jag förbi flatiron building, som är en av mina favoritbyggnader här.

Ikväll ska jag nog till en klubb som heter the box. Har hört mycket om det stället! De har shower som tydligen ska vara helt sjuka, haha, i någon slags cirkusstil. Kan bli spännande att se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0